Pendlerkort, som antages at være fejlbehæftede skal ikke spærres, men derimod sendes til Rejsekort Kundecenter, som undersøger kortet. Hoe kunnen we u helpen? Dus als u een vraag heeft, informatie zoekt, een product wilt aanvragen of een klacht heeft: DSB staat voor u klaar. Kontakt os: Om FynBus: Dansk: Deutsch: English: Find din rejse.
Pendlerkort er til dig, der rejser mere end 26 gange om måneden på samme strækning. Pendlerkort i app Når du køber et pendlerkort i appen, skal du vælge de zoner, du ønsker at rejse i. I de forskellige apps (DOT Billetter/DSB) kan du blive foreslået forskellige zonekombinationer, som tager udgangspunkt i forskellige rejsemuligheder fra A til B. Refusion af pendlerkort i forbindelse med coronavirus 11. maj 2020 DOT vendte tilbage til normale refusionsregler den 11. maj. Siden Corona lukkede Danmark ned har trafikselskaber og togoperatører i Danmark ekstraordinært tilbudt kunderne, at de kan få refunderet ubrugte billetter og kort gebyrfrit og helt frem til afrejse. Du har på nogle strækninger mulighed for at få pendlerkompensation. Bel ons +597 471100 Mail ons contactcenter@dsb.sr Maak een afspraak Ga naar de kalender Kom langs Bekijk onze locaties en ATMs Kaart verloren? Flextrafik. Start perioder, når det passer dig Du kan aktivere en periode, når det passer dig. Kontakt Rejsekort Kundecenter på …
Du skal vælge den zonekombination, som passer til den/de rejser, du ønsker at benytte, når du pendler. Se detaljerne for dit pendlerkort Log ind på selvbetjeningen eller læg kortet i en rejsekortautomat for at se hvilke zoner, du har valgt at pendle i, og hvornår din periode udløber. Heeft u vragen of wilt u meer informatie over onze producten en diensten? Uw tevredenheid is zeer belangrijk voor De Surinaamsche Bank. Kundeservice. Webshop. Bel ons op 471100 of kom langs bij een van onze DSB kantoren. Læs mere om mulighederne og se om du er … Find den rigtige billet. Service & Contact. DSB bellen; Neem contact met ons op. Wij helpen u graag verder.